2019. május 31., péntek

Lélekszerződések felbontása: új nyilatkozat

Egy rövid kiegészítés a múlt decemberben közölt cikkhez, amiben az alábbiak is szerepeltek:

"Eredetileg ezt a bolygót a sötét erők területévé nyilvánították. Mindenki, aki ide inkarnálódott, bele kellett egyeznie bizonyos szabályrendszerbe, melyet a sötét erők állítottak fel. Ha úgy döntöttél, hogy inkarnálódsz, akkor alá kellett írnod egy szerződést. Ez egy olyan megállapodás köztünk és a sötét erők között, melynek megfelelően a tudatosságunk bizonyos módon be van határolva, különben nem engednék, hogy a Földre szülessünk.

Most itt vagyunk az összes aláírt szerződéssel, de elérkeztünk a szabad akarat egy olyan pillanatához, ahol választhatunk úgy, hogy eltöröljük ezeket.
Azok közületek, akiket támadás ér, múltbeli szerződésekkel rendelkeznek. Ha eltörlitek ezeket a szerződéseket, a támadások meg fognak szűnni.(...)"

Implantátumok eltávolítása, lélekszerződések felbontása (teljes cikk)

 

Elsődleges szerződés-felbontó nyilatkozat 
(Cobra budapesti Lélekcsalád workshopjáról)

 

Az ÉN VAGYOK jelenlétem nevében,
A VAGYOK, AKI VAGYOK nevében
eltörlöm és semmissé teszem a sötét erőkkel kötött
összes múlt, jelen- és jövőbeli szerződésemet
és megállapodásomat.
Elrendelem és parancsolom, hogy e szerződések
minden következménye legyen semmis és érvénytelen.
Így legyen, és így van!
Így legyen, és így van!
Így legyen, és így van!

Letölthető, nyomtaható változat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése